عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

از کجا آمدی نازنینم

عشق را فقط با تو میخواهم ، من درگیر توام و تنها تو را میخواهم
از کجا آمدی ، که اینگونه دلم اسیرت شد، که اینگونه چشمانم مات دیدنت شد
از کجا آمدی ، که اینگونه محو تو شدم ، نمیدانم چگونه اینقدر عاشقت شدم
از کجا آمدی ، که مستت شدم ، حالم خراب شد و غرق در دریای دلت شدم
عشق را فقط با تو میشناسم ، تک تک لحظه های با تو بودن را میشمارم برای همیشه بودنت ...
میرسم با تو ، به آرامش ، میکنم از تو تنها یک خواهش ، تنها نوازش ... نوازش...
تو میخندی و من محو توام ، تو میدانی که من چقدر دیوانه ی توام
میپرسی که در چه حالی ، میگویم که عالی ، از همه چیز جز محبت تو خالی!
آه که چه بی تاب توام نازنینم ، من با تو همیشه عاشقترینم...