عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

بی وفای ناشناس

بعد از رفتنت دیگر فکر آن نیستم که با خاطراتت چه کنم،
یا چگونه با دلتنگی ات کنار بیایم
بعد از رفتنت ، دیگر تو را نمیشناسم و
به یاد نخواهم آورد که روزی تو با من بوده ای...
کجای کاری عزیزم ، اگر رسم تو بی وفاییست ، جای تو دیگر در دلم نیست....
بعد از رفتنت به همه آن چیزی که میخواهم میرسم ،
به آرامش ، نفسی از ته دل و لبخندی به زندگی
برای من تمام میشوی ، قصه ما هم نیمه تمام میماند ،
خاک میخورد ، میپوسد و میماند تکه ای از آن احساس که همیشه در دلم خواهد ماند ،
گرچه برای دلم ناشناسی دیگر ، اما  شاید به خودم بگویم که روزی  یکی را دوست داشتم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد