عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

قلبم را حس کن

در میان اینهمه عشقهای پوچ صادقانه عاشقت هستم
در میان اینهمه بی وفایی ، تا ابد وفادارت هستم
مرا درک کن ، قلبم را حس کن ، بفهم که چقدر برایم عزیزی
از این دنیا هیچ ندارم ، جز تو ، من دلخوشم به عشق تو
گاهی دستهایم رو به آسمان ، همیشه بودنت را میخواهم از خدای مهربان
همیشه میبندم چشمهایم را بر روی همه تا حتی در لحظه نبودنت
هم تصویر تو را در خیالم ببینم و باز ببینمت و حتی در رویایم بگویم دوستت دارم عزیزم
بیا تا زنده ام، مرا دریغ نکن از عطر نفسهایت
که بی تو من هیچم ، پوچم ، خالی از عشق و احساس ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد