عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عاشق خسته

تو دلت بگیرد ، دلم از غصه میمیرد
اشکی از چشمانت بریزد ، دلم مثل تو میگیرد...
گاهی که میبینم در گوشه ای نشسته ای ، میفهمم که باز هم از زندگی خسته ای
گاهی فکر میکنم میتوانم با عشقم آرامت کنم ،
 یا با "دوستت دارم "شادت کنم اما تو دلت در هوای دیگریست ، فکرت جای دیگریست....
من با احساسم به تو رسیدم ، با دلم عاشقت شدم و تا نفس دارم میمانم
پس بیا درگیر شو با احساسم، تا من هم با دلم کنار بیایم و درکت کنم
یادم نمی آید تا به امروز عهدی را شکسته باشم ، یا قانون عشق را زیرپا گذاشته باشم!
نیمی از زندگی گذشت ، هنوز هم زنده ام ، به عشق تو ...
تا تو هستی ، نفسهایم تمام نمیشوند .... گوش کن هنوز قلبم میتپد ، وای از آن روزی که بی تو باشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد