عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

چه بودم و چه شدم

عاشقم و عشق با من یکی نیست ، آن یار همیشگی نیست!
کنار آمدم با عشق ، عشق مرا کنار زد، همسفرش شدم و نیمه های راه درجا زد!
عشق رهگذریست بی وفا ، بعد از عمری عاشقی من مانده ام و دلی تنها!
در این گذر عمر ، بس که دلم زیر دست و پای دیگران افتاد ،
بس که دلم در آتش سوخت ، از دلم خاکستری به جا مانده و ذره ای نیز احساس !
چه بودم و چه شدم ، گلی شاداب بودم که حالا پرپر شدم!
میخواهم از روی دیوانگی ، به دلم پشت کنم ، ترک کنم این عادتهای عاشقانه را!
منی که نه محبتی را دیدم و نه احساسی را ، نیمه تمام میگذارم این شعر تنهایی ام را.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد