عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دنیای من

در دنیای من فقط جای تو است ،
کار من نیست دوست داشتنت ، حرف ، حرف دل است!
دنیای من ، مال تو است ، دلم درگیر با نفسهای تو است
همه لحظه هایم بوی عطر تو را میدهند،
 میدانی که در دنیایم فقط " تو " جا میشوی
میخواهمت ، حتی بیشتر از نفس کشیدن ،تویی تنها حس زیبای دنیای من...
و هیچ چیز در این دنیا برایم با ارزش نیست جز بودنت ،
همین که باشی دنیا زیبا میشود ، همه جا برایم با حضورت دلنشین میشود
در دنیای من هیچکس پیدا نمیشود جز تو ، و من هم در قلب توام ، در خیال تو
دنیایی که غرق در عشق بی انتهای تو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد