عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

ای ناتمام من

تو آرام باش ، من حالم خوب است
تو شاد باش ، لبخند بر روی لبانم است
تو خوشبخت باش ،کاری نداشته باش در قلبم چه میگذرد
تو سبز باش ، در اوج آسمانها باش ، من ریشه هایت را در دلم نگه میدارم
ای ناتمام من ، روزی من با تو تمام میشوم،پس دل به دنیا نمی بندم ،
دل به تو میبندم که همه وجودمی
تو آغاز و پایان منی، در کنارم باشی یا نباشی من دوستت دارم
دلم درگیر با دل تو نیست ، درگیر است با نفسهایت، تا هستی ، هستم به عشق نفسهایت

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 04:15

سلام و درود بر تو ای مهدی جان.امید وارم همیشه حالت خوب و عاشق باشی. خواستم ازت بابت اشعار بسار زیبا و عاشقونت تشکر کم.تو واقعآ محشری.امشب دوباره متناتو خوندم و منو برد به 12 سال پیش آخه 12.11 سال پیش خواننده پرو پا قرصت بودمو با شعرات زندگی کردم عاشق شدم و با یکی از این متنات به دختری که عاشقش بودم رسیدم (یعنی یکی از متناتو نامه کردم براش).البته ناگفته نماند که به همم نرسیدیمو من همینطور عاشقش موندمو با یکی دیگه ازدواج کردم.خلاصه من با شعرات زندگی کردم امیدوارم همیشه پایدار.موفق و عاشق بمونی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد