عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دریای احساس

بودنت را دوست دارم وقتی کنارم نشسته ای و محو چشمهایم هستی
آن لحظه حس میکنم تمام احساس تو به سوی من است وبه کسی جز من فکر نمیکنی
و من ساده تو را به دست نیاوردم که ساده از تو بگذرم،
کجا بهتر از دل مهربان تو؛کجا زیباتر از سرزمین چشمهای تو
اگر دلت گرفت در من قدم بزن تا برایت همسفری باشم بی انتها
در میان احساسم گشتم تا به زیباترین کلام که لایق تو باشد برسم ،
رسیدم به قلب تو  و دیدم تو همه وجودم را فرا گرفته ای
چه کنم دست خودم نیست دیگر ، دست تو است ، که همراهی کنی قلبم را
دریای خیال تو همیشه طوفانی از احساس است و من هم همیشه غرق در احساست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد