عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

گل همیشه بهارم

گل همیشه بهارم


و ای همیشه ماندگارم ، ای مثل خون در رگهایم ، با تو همیشه شادم

ای مثل نفس در سینه ، ای قلبی که برایم معنای یک حس دلنشینه ،با تو همیشه خوشبختم

ای عزیزتر از جانم من همیشه با تو آرام آرامم

ای عشق همیشه ماندگار تو همیشه خاطره هایت برایم مانده به یادگار

و من با تو و خاطره هایت زندگی میکنم گرچه هستی در کنارم به عشق خاطره هایت گذشته هایم را دوباره مرور میکنم

و ای پاکترین و زیباترین حس دنیا ، عشق در قلبهایمان تا ابد خواهد ماند

در آغوش تو آرامش  را با تمام وجود حس میکنم ، صدای تپشهای قلبی را میشنوم که انگار سالهاست که صدایش برایم آشناست

بمان همیشه همینجا در آغوشم ، بمان تا آرامش همیشه با ما باشد، خوشبختی در کنارمان باشد

و ای گل همیشه بهار ، با تو آرامم ، با تو حالم خوب خوب همیشه شادم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد