عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

تو بی نظیری

تو بی نظیری 


نویسنده و گوینده : مهدی لقمانی


عشق را در نگاهت جستجو میکنم ، معنای آرامش را در آغوشت میفهمم 

به خودم آمدم و دیدم در نگاهت گم شده ام و در آغوشت غرق

ای جان من ، تو مرا در به در خودت کردی ، تو بگو ، خودت بگو با دلم چه کردی ...

که شب را  هم در پی توام و خواب ندارم و بی تاب فردایم

سهم من شدی و داشتم تو را می‌شناختم که دیدم بالاتر از دنیای من شدی

کافیست لحظه ای در نگاهم به تو مکث کنم ، کافیست لحظه ای دستانت را لمس کنم یا یک بار نامت را صدا کنم ، آنگاه حالم را میبینی و میگویی من با تو دیوانه چکار کنم ؟

تازه آغاز راه من و توست، همه را به خاطرت کنار زده ام ، شک نکن بی نظیری که دلم را به نامت زده ام ...

یه جمله رو از قلم انداختم ، چون توی دلم گیر کرده و هیچوقتم بیرون نمیاد ، حدس میزنم این باشه : خیلی دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد