عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

تا ابد میخوامت

تا ابد میخوامت


نویسنده و گوینده: مهدی لقمانی


چه صدای دلنشینی داری ، صدام کن

چه عاشقت شده باشم ، چه وابسته، من این حسو تا ابد میخوام

نمیدونم چی شد که دلم زد سیم آخر و گفت فقط تو رو میخواد

حالا دیگه دلم ادای عاشقا رو در میاره، هم دلتنگ میشه ، هم بی قرار ، هم بهونه میگیره ، گاهی هم یک حس دیوانه وار

اینبار میدونم کجای کارم ، یه جایی ام که نه راه پس دارم ، نه راه پیش 

جایی ام که فقط باید تو باشی ، که حستو لمس کنم ،  بیای توی خیالمو ، کلا یه آدم خیالاتی بشم

قدم میزنم و عاشقی میکنم، هر کاری میکنم ، همون لحظه به توفکر میکنم، همیشه در مقابل چشمام هستی ، اگه پیشم باشی که حس میکنم اون لحظه تو خود عشق هستی....

اینبار وقتی دیدمت ، محکمتر بغلت میکنم میخوام وجود سردمو مثل همیشه گرم کنی ، مثل همیشه بهم این حسو بدی که من همیشه یکی دارم که بهش دل بستم و تکیه کردم، کسی که هیچوقت پشتمو خالی نمیکنه ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد