عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

منتظرتم

منتظرتم


نویسنده و گوینده: مهدی لقمانی


دلم میخواد چشمامو باز کنم و ببینم در کنارمی

ببینم دستامو گرفتی و فشار میدی

دلم میخواد دوباره بشنوم، بگی دوستت دارم 

بغلم کنی و بگی من فقط تو رو دارم

من حوصله دوست داشتن کسیو ندارم جز تو

وقتی نیستی ،  حوصله خودمم ندارم

اینهمه دلتنگی ، فقط با یه نگاه از دلم میره

اینکه به چشمای قشنگت نگاه کنم فقط 

یه وقتایی لازمه تا به یاد بیارم تمام دنیای من توی چشماته

تمام احساسم به تو ، میتونه فقط یه نگاه باشه، لازم نیست حتما داد بزنم ، حتی همین که نفس میکشم، همین بودنم توی دنیا 

تنها دلیلش فقط تویی 

راستی ، مثل همیشه ، منتظرتم!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد