عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

میلاد عشق

دیگر چه میخواهم از این دنیا، وقتی تو را دارم
مینویسم برایت ،تا نفس دارم ، ای عزیزتر از جانم
من که همیشه هوای تو را دارم ، در خواب هم نمیبینم تو را ندارم
و تو آغاز سرسبزی سرزمین قلبم هستی
، تو لحظه ی زیبای آمدن باران در کویر دلم هستی
میلاد تو ، تولد عشق در قلبم است ،
 تا دوباره سپاس بگویم او را که تو را آفرید
تو خلق شده ای برای من تا شیرین ترین لحظه ها را برایم بسازی !
و من با هر میلاد تو عاشقتر میشوم ،
 با هر میلادت پی میبرم که چه فرشته ای را در کنارم دارم !
میلادت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد