عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

بیوگرافی مهدی لقمانی

 

بیوگرافی مهدی لقمانی  

 

مهدی لقمانی 

متولد 16 مهر 1363 

صادره از : شیراز  

تحصیلات : لیسانس عمران

رنگ مورد علاقه : آبی  

فصل مورد علاقه : پاییز 

خواننده مورد علاقه : سیاوش قمیشی 

آرزوی یک نویسنده : دلم میخواهد غروبی بیاید ، همراه با نم نم باران ،تنهای تنها در کنار دریا باشم ، قلم و کاغذی در دست داشته باشم و بنویسم.... 

مدت وب لاگ نویسی : ۹ سال ( دو سال در سایت پرشین بلاگ – هفت سال در سایت بلاگ اسکای

وب لاگ های دیگر مهدی لقمانی: www.daftareshghe.blogfa.com  

 


نظرات 250 + ارسال نظر
محمد شنبه 5 آبان 1386 ساعت 17:19 http://ahvazbazar.com

درود بر شما. مهدی جان امید وارم که همیشه پایدار باشی. که بتوانی واسه دل شکسته من مرهمی باشی. و روز به روز پیشرفت کنی . من از شما خواهشی داشتم . من در گروهی عضو هستم که خیلی فعاله اگر اجازه دهید اشعار شمارو با زکر نام شما برای گروه بخوانم . لطفا پاسخ من را بدهید. با آرزوی ساعاتی خوش. سرشار

مامانی هستی یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 13:12 http://1madar.com

سلام
من دیگر نمیخواهم به یادش و فکرش زندگی کنم دیگر نمیخواهم و آرزو ندارم که کنارش باشم چون کودکم مرده است دیگر او را ندارم من میخواهم بروم که با او باشم تا قیامت ...

اناهیتا یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 19:37

سلام اقا مهدی ممنونم که به روز شدن وبلاگتون رو بهم خبر دادین متشکرم دوست عزیز و ممنون به خاطر مطالب خیلی قشنگتون که خیلی هم به دردم می خوره خیلی قشنگ و احساساتی هستن همه ی مطالب امیدوارم که همیشه موفق باشید به امید بهتر شدن وبلاگتون بابای

مهناز دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 18:08

سلام مهدی خان
حالتون چطوره ؟ امیدوارم خوب خوش و سرحال و سلامت باشید ممنونم که هر بار به روز شدنتون رو بهم خبر می دید .
همون طور که قبلا هم گفتم به خاطر درسام خیلی سرم شلوغ علاوه بر اون حدود ۲ هفته ای هم سیستمم خراب بود اما هر بار حتی اگه شده بود برم کافی نت یه سر کوچولو به دفتر عشق می زدم خلاصه شرمنده از این به بعد سعی می کنم زود به زود بهتون سربزنم .
خیلی خیلی خیلی ممنون از اینکه انقدر زود به زود و با مطالب جدید به روز می شید .
امیدوارم شما و همه ی جوونای هم سن و سالمون خوب شاد و موفق باشین و هیچ وقت خدای نکرده غم به دل کوچیک و مهربونتون راه پیدا نکنه .

رویا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 14:57

سلام اقا مهدی خیلی خوشهالم که هم متو لد همسن با شما هستم همچنین هم ماه .منم مهری هست۲۷ /۷/۶۳

الهه چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 16:15 http://daftareeshgh.blogsky.com

سلام مهدی عزیز هنوز نیم ساعت از عضویت من نمی گذره اما کمال لذت رو می برم . کاش می دونستم همه ی این متن های زیبا از خودته . اخه منم نویسنده ام . شعرو متن و رمان . از وقتی عاشق شدم تصمیم گرفتم حرفای دلم رو فریاد بزنم اما چه فایده اونی که باید ؛نمی شنوه . بگذریم خلاصه همه جوره باهاتم . امیدوارم از عکس ها خوشت بیاد . ممنون که وقتت رو برای خوندن گذروندی .

بهاره چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 11:48 http://www.bato-3tareh-mishavam.blogfa.com

سلام آقای لقمانی .
وبلاگتون خیلی زیبا ست . از خوندنش لذت بردم .
براتون آرزوی موفقیت دارم .
من هم خیلی دوست دارم کنار دریا بنشینم و بنویسم .
( اینم بگم خودم بچه شمالم ... !! )
بازم بهم سر بزنین .
در ضمن میخواستم بپرسم نظرتون در مورد پیوند ...؟ من که خیلی خوشحال میشم .

بهار شنبه 24 آذر 1386 ساعت 13:05 http://ghabileheshgh.blogfa.com

سلام
خیلی زیباست
نوشته ها
قالب
موسیقی
عکس
همش زیباست
لحظه های قشنگی رو میشه تو وبلاگ زیباتون گذروند و احساس آرامش کرد با موسیقی دلنوازش
موفق وشاد باشی دوست عزیز

عاطفه دوشنبه 26 آذر 1386 ساعت 18:55 http://fanoos-e-shabham.blogspot.com

سلام خیلی خیلی قشنگه....
حس غربتو دلتنگی توش موج میزنه مخصوصا موزیک قشنگش.
واسه ء من دلشکسته یاد آور روزای دلتنگیمه.....
روزایی از عمرم که فنا شد .... از بین رفت و جاش تلخی گذاشت.
از وبلاگ من هم دیدن کنید.
دلم نخواست بعد اون همه سخن عشق و شور و علاقه حرف از نامردی و دروغ و فریب بزنم!!!!!!!
دلم نخواست کلمه مقدس ( عشق ) رو با هوس لکه دارش کنم!!!!!
می خوام غم هام تو سینم باقی بمونه.
زندگیت سر شاز از عشق و شادی و شعف.

افسانه سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 07:26

سلام آقا مهدی چطوری خوبی امیدوارم همیشه موفق باشی همیشه به وبلاگت میام و خیلی استفاده می کنم صمیمانه ازت ممنونم.

سارا پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 16:15

سلام امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید و به اون کسی که می خواهید برسید.ممنون از سایت زیبا و قشنگتون.

فرزانه چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 20:21

عالی

مریم چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 23:22 http://www.soroodeshgh.blogfa.com

وب قشنگی داری مهدی جون
امیدوارم که به منم سر بزنی منتظرما.....

ستاره شب پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 07:33 http://shirazgirl.blogfa.com

همشهری عزیز واقعا بهت تبریک می گویم از همه وب هایی که سر زدم وب تو از همه زیباتر بوده امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وزندگی ات همیشه زیبا و دوست داشتنی باشد

باران پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 20:29

باران پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 20:32 http://ghatree.blogfa.com

سلام
عشق همواره شیرینه حتی اگه با تلخی تموم شه...
راستی من و تو هم سنیم اما تو حدود دو ماه بزرگتر از منی.
موفق و پیروز باشی

ستاره سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 14:35

متناتون قشنگه همینطور ادامه بدین منم گاه گداری چیزی می نوشتم اما الان دیگه از اون حال و هوا خبری نیست.دوست دارم چندتا رو براتون بفرستم.
کتاب : بار دیگر شهری که دوست می داشتم ؛ رو حتما بخونید محشره به ذوق نوشتنتون کمک می کنه.موفق باشین.

عشق جمعه 21 دی 1386 ساعت 17:32

این آدمان که با نگاهشون منو زشت و زیبا می کنند .در این دنیای بی وفا دیواری ز عشق کوتاه تر نیست .

نوشین یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 00:33 http://www.parvaz72.blogfa.com

سلام
آقا مهدی واقعا وبلاگ جذابی داری
میتونم به جرات بگم که من جدا شیفته وبلاگ و دستنوشتهات شدم خیلی خوشحالم میکنی اگه به من هم سری بزنی عزیزم

زری یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 20:48

با سلام مهدی جان باید بگم وبلاگتون بی اندازه جالب و خوب است ، من زمانی که تنها هستم میام اینجا و زمانی که اینجا هستم با خواندن این جملاته‌ زیبا ارام هستم ازتون خیلی سپاسگزارم پاینده بمانید و موفق

المیرا چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 02:35 http://LOVLY1367.BLOGFA.COM

سلام.لطفا آدرس میلتو واسم میل کن.واقعا محشره وبلاگت.

حسن چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 15:09 http://hasankachale.persianblog.ir

سلام آقا مهدی وبلاگ فوق العاده ای دارید
چه خوش روزی بود روز جدایی اگر با وی نباشد بی وفایی
اگر چه تلخ باشد فرقت یار در او شیرین بود امید دیدار
خوش است اندوه تنهایی کشیدن
اگر باشد امید باز دیدن

نیکا چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 18:12

سلام آقا مهدی
دیوونه ی وبلاگتم مخصوصا دکلمه ای که میگی. خیلی عالیه. برات آرزوی موفقیت میکنم

سارا جمعه 28 دی 1386 ساعت 08:06 http://crazyfrog3.blogfa.com

سلام مهدی جان
خوبی؟
خوشحال شدم از آشناییتون

نسیم دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 11:25

جالبه مهدی جان چون منم متولد مهرم
۲۱ مهر
مثل تو

نسیم دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 11:29

منم مینویسم و البته میخونم
خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم
اونم امروز که دلم واقعا گرفته بود

زری دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 20:16

مثل شمع می سوزم و تو تنها نگاه میکنی ، مثل پرنده در قفس اسیرم و تو تنها در آسمان پرواز میکنی ، مثل غروب در حسرت تماشای طلوع هستم اما تا میخواهم تو را ببینم غروب میکنی ، مثل یک قناری پربسته در قفس برایت آواز عاشقانه میخوانم ، خیالی نیست که اسیرم ، تو تنها گوش کن............................ تقدیم به‌ مهدی عزیز

ali پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 10:47 http://bahar45.persianblog.ir

سلام دوست خوبم!!
قبولی ات در ازمون کاردانی به کارشناشی را صمیمانه بهت تبریک میگم
امیدوارم در ادامه تحصیلات تکمیلی موفق باشی!

بارسین جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 19:25 http://http:/

سلام....
من بارسین هستم مطالب قشنگی رو ارائه دادی
امید دارم که موفق تر باشی.....
عسکتم قشنگه......

زری شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 10:01 http://karma-.blogfa.com

ممنون
معلومه که خیلی برای این وبلاک زحمت م یکشی اون قدر قشنگ بود که اصلا متوجه گذره زمان نبودم

همشهری یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 07:47

سلام وبلاگتون خیلی زیبا بود من که از آن لذت بردم امیدوارم موفق باشید . راستی من هم ماه مهری هستم

گل یخ یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 14:03 http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام به آقا مهدی گل
از آشنایی بیشتر با شما واقعا خوشحالم
نمی دونستم همشهری هستیم......
براتون آرزوی سلامتی و سربلندی دارم

حمیده جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 01:01

سلام عزیزم. خسته نباشی .دمت گرم گرم گرم
این باردومی است که سراغ نوشته های شما می آیم ومطمئنم که از خوانندگان ثابت شما خواهم شد .خیلی قشنگ وپراز احساس می نویسی . امیدوارم نوشته ام رو بخونی وجوابم رو بدی . منتظرت می مونم.........

حمیده جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 01:06

دوباره سلام .
مهدی جان خیلی دوست داشتم تهران بودی واز نزدیک می دیدمت. نوشته هات منو یاد اون مهدی میندازه که سال ۷۷ با بی رحمی دلشو شکوندم .وهنوز هم ضربه اون حماقتمو می خورم .... بگذریم .اگه وقت کردی یه سرکوچولو به ما بزن .من منتظرم.....
بای

علی جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 23:05

سلام مهدی جان؛ من از پارسال با وبلاگ شما اشنا هستم اما تاهمین الان سعادت پیدا نکرده بودم که نظر بدم ، مهدی جان فقط وفقط می تونم بگم معرکه است،بی همتاست ، خیلی خیلی دوستت دارم ،دوست داشتم من حداقل شاگردت بودم؛ جدی میگم به خدا ، من یه ادم خیلی احساسی هستم اما بلد نیستم بنویسم یا بروز بدم،کمکم کن خواهش میکنم مثل شما،البته ۱۰۰ سال به شما که نمیرسم اما......... مهدی جان ای کاش تهران بودی....ای کاش بودی..... میشه من یه وبلاگ درست کنم..... بلد نیستم...... اگه می تونید به من کمک کنید خواهش میکنم...مهدی جان منتظر جواب شما هستم اگر قابل بدونیدو جواب منو بدهید... ممنونم ... هیشه لبات خندون باشه............

مهدی شمس الدینی یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 11:55

مهدی شمس الدینی یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 11:56 http://www.mahdi-music.com

موفق باشی

ماهک دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 13:27

سلام خوبی
وبلاگت عالی بود چند بار مرور کردم و خوندم
چه طوری می شه با شما اشنا شد ؟؟؟؟
می دونم که بی فایده است اما ....
اگر تونستی
می دونم سرت خیلی شلوغه اما مرهمی باش بردل زخم دیده‌ام .خوشحال می شم یک روز ببینم تو ادد لیست من هستی
باور کن

زهرا یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 14:55

من از وبلاگتون خوشم اومد فکر می کنم ادمه جالبی باشین امیوارم موفق باشین

هستی جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 18:48

یک سلام به زیبایی رنگ آبی و طراوت نم نم بارونی که آرزو داری . امیدوارم هیچ وقت لحظه هات مثل غروب غم انگیز نباشه . واقعا آرزوی جالبی داری اما بدون تو هیچ وقت تنها نمیمونی چون همیشه خدا کنارت نشسته .

سحر جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 23:07

من دیروز وبلاگتو نو دیدیم خیلی خوشم اومد مخصوصااز موسیقی وبلاگ.موفق باشید
دستانت را به من بده تا با هم از آتش بگذریم آنان که سوختند همه تنها بودند....

ستاره دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 02:11 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام اقا مهدی واقعا خسته نباشی فقط میتونم بگم که وبلاگتون بی نظیییییییییییره!!!! خوشحال میشم افتخار اشنایی بیشتر رو باهاتون داشته باشم. good luck

مریم شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 10:21 http://shirdelpor.blogfa

سلام آقا مهدی
خوبید؟
وبلاگ جالبی دارید و اینکه خوش به حالتون که شیرازی هستین شهر خیلی قشنگیه من هم با نظز شمه موافقم آبی و بعد تیره و تار
موفق باشید

یه غریبه یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 15:59 http://solmazmehrabon.blogfa.com/

سلام دوباره آقا مهدی من سولماز هستم ۱۶ ساله از کرمان من بار اولی که دارم وبلاگ درست میکنم ولی چندا ن بلد نیستم میخواستم بگم اگر شما میتونید به من کمک کنید ممنون میشم دوستدار شما سولماز

عاشق سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 15:06

خیلی وبلاگت قشنگه . من امروز اولین بار بود که وبلاگت رو دیدم و خیلی خوشم اومد. در ضمن من و تو خیلی وجوه مشترک داریم .موفق باشی...

کتی جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 09:56

سلام. یلفتم کسی را که میفهمد عشق چیست درد چیست می خواهم بگویم از همه ی لحظه ها اما چه کنم که واژه ها هم با من غریبه اند . می تونم متنهای خودم و واست بفرستم شعر هام حرف هام نمی دونم ولی ..... از انتخاب فصل پاییز به عنوان بهترین فصل بهت تبریک می گم . موفق باشی

nazanin دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 06:38 http://dar-entezare-lahzeha.blogfa.com/

وبلاگ جالبی دارید موفق باشید

ستایش سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 11:46 http://www.zendoone.blogfa.com

سلام

به خاطر حس زیباتون بهتون تبریک میگم..........

علایقمون خیلی شبیه همه ..............خوشحالم.

من تازه شمارو پیدا کردم .........از این بابت هم خوشحالم.

و خوشحال تر میشم اگه به وبلاگ منم سر بزنید ............

درضمن اگه اجازه بدین لینکتون کنم ممنون میشم...............

به امید خوشبختیتون.........................................

سمیرا شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 09:48

سلام ودرود به آبی ترین آبی ها/به همونی که مثل من آبیه ودوست داره همه آبی باشن/اما دوست عزیز دیگه تو این دنیا واسه ابی هایی مثل منو تو جایی نیست/سیاهی ها بیشتر شدن و ما بدون اینکه بفهمیم داریم رنگ می بازیم. برای مراحل بعدی می تونی روی من که ۱نیمچه شاعر هستم حساب کنی.هرچند که نوشته هایت هنوز بوی آبی هارا می دهد.abi_kocholo_u

سمیرا شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 09:52

سلام ودرود به آبی ترین آبی ها/به همونی که مثل من آبیه ودوست داره همه آبی باشن/اما دوست عزیز دیگه تو این دنیا واسه ابی هایی مثل منو تو جایی نیست/سیاهی ها بیشتر شدن و ما بدون اینکه بفهمیم داریم رنگ می بازیم. برای مراحل بعدی می تونی روی من که ۱نیمچه شاعر هستم حساب کنی.هرچند که نوشته هایت هنوز بوی آبی هارا می دهد.abi_kocholo_u

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد